niedziela, 9 czerwca 2013

Moje funkie

Po dniach ulewnych deszczów i zachmurzonego nieba kilka promieni słonecznych z samego rana.

                                Na wiosnę pierwsza wystawia główki z ziemi i pierwsza kwitnie :  Grand Tiara Funkia.
Hosta Patriot 

Moje ulubione miniaturki Stiletto.
Nietypowa , lekko pomarańczowa funkia Orange Marmelade.
Nazwy tej hosty nie znam. Może ktoś mi podpowie?
A to ? Na Fire and Ice  za duża.
Fortunei Albopicta przywędrowała do mnie zeszłej wiosny. Wtedy bardziej była podobna do innych Fortunei . Może ma za dużo słońca ?
A to Ghost Spirit mała ale sprytna , szybko się rozrasta.
Na wiosnę niebieskie , jesienią ciemnozielone Blue Belle Funkia.

Bardzo powolna bezimienna Funkia .          



A to moja olbrzymka Wolly Mammoth Funkia. Rośnie bardzo powoli.
Funkia protoplastka . Od niej wszystko się zaczęło. I bezimienna.

Największa w ogrodzie i najstarsza . Dostałam już kilkuletnią. Bezimienna.


Najmłodsza Fire and Ice.



1 komentarz: